4/6/10

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΠΑΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ…



Καλημέρα αδέλφια!

Ο Κόκκαλης πιστεύει πως μπορεί να μας ξεγελάσει όλους πουλώντας μας φθηνά και ψεύτικα λόγια. Στην τελική όμως όλα γυρνάνε μπούμερανγκ και τον βρίσκουν απροετοίμαστο. Για να δούμε τι θα τολμήσει να μας πουλήσει τώρα. Μας δουλεύει κανονικά και ο ερυθρόλευκος λαός δεν αξίζει τέτοια σκάρτη μεταχείριση. Γιατί εμείς αγαπάμε τον Ολυμπιακό και τον βλέπουμε διαφορετικά απ’ ότι τον βλέπει ο μπακάλης. Εμείς είμαστε η ιστορία του Θρύλου που νοιαζόμαστε για το καλό της ομάδας και όχι ο Κόκκαλης και κάποιοι άλλοι συνένοχοι που γι αυτούς είναι μόνο μια εταιρεία και το πώς θα βγάλουν λεφτά απ’ αυτήν.

Όλα εδώ πληρώνονται πρόεδρε. Ξέραμε πως εδώ και καιρό μας πουλάς όμορφα παραμύθια αλλά μια του κλέφτη δυό του κλέφτη, βγαίνει η αλήθεια στη φόρα και μετά τρέχεις να δημιουργήσεις άλλα παραμύθια και πάει λέγοντας…..

Λέω κι εγώ δε μπορεί ο Βαλβέρδε να τα έβρισκε με τον Σωκράτη και να μην ερχόταν για προσωπικούς λόγους! Αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς. Διάβασα ένα άρθρο και προσωπικά πιστεύω σ’ αυτά που διάβασα. Και ο λόγος είναι γιατί ο Σωκράτης φάνηκε πολλές φορές να μην κρατάει το λόγο του και θα αναφερθώ και σ’ αυτό. Όταν υπόσχεται μεταγραφές και μεταγραφές δε βλέπουμε, όταν υπόσχεται προπονητή και προπονητή δε βλέπουμε τότε λογικό είναι να μην τον εμπιστεύεται πια ο κόσμος. Δεν ήταν λίγες οι φορές που έβαλε τους όρους του…. «Προκριθείτε στην επόμενη φάση του Champions League κι εγώ θα σας φέρω παίχτες», «Κερδίστε τον Παναθηναϊκό κι εγώ θα σας κάνω τις μεταγραφές», κάντε αυτό κάντε το άλλο κι εγώ θα κάνω αυτό κι εκείνο. Κι όμως δεν είδαμε τίποτα. Οι παίχτες ακολούθησαν κατά γράμμα τις επιθυμίες-προσταγές του και αυτός τίποτα. Ούτε προπονητή, ούτε παίχτες, ούτε τίποτα….το απόλυτο τίποτα.

Η αποκάλυψη του Βαλβέρδε σε έμπιστο Έλληνα φίλο του:
"Νομίζω ότι ο Κόκκαλης δεν με ήθελε πραγματικά. Δεν μπορώ φυσικά να είμαι σίγουρος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω. Περισσότερο θέλησε να κινηθεί για να με πάρει πίσω, υπό την πίεση του κόσμου, που φώναζε το όνομά μου σε πολλά παιχνίδια του Ολυμπιακού.

Μη νομίζετε πως δεν ξέρω τι είχε γίνει στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του Ολυμπιακού και τα όσα είχε πει για εμένα ο πρόεδρος. Δύο δημοσιογράφοι από την Αθήνα με πήραν και μου τα είπαν. Δεν ξέρω αν έχω λάθος, αλλά δεν έχω πειστεί ότι με θέλει πίσω".

Όταν ο συνομιλητής του τον ρώτησε αν έμεινε ικανοποιημένος απ΄ όσα άκουσε για τα σχέδια της ΠΑΕ, τους συνεργάτες του, το ρόστερ και τις μεταγραφές, η απάντησή του ήταν αφοπλιστική: "Εσύ ζεις στην Ελλάδα και ξέρεις. Θα ήσουν ευχαριστημένος να δουλέψεις κάτω από τέτοιες προϋποθέσεις;".

Το πρόβλημα μας εδώ, δεν είναι που δε θα έρθει ο Βαλβέρδε στον Ολυμπιακό, ας πάρουμε και κάποιον άλλο προπονητή που να μπορεί να στρώσει την ομάδα απ’ την αρχή. Το θέμα είναι ότι ο Κόκκαλης δεν είναι καθόλου σοβαρός σ’ αυτά τα θέματα κι αυτό είναι που με εκνευρίζει. Καλός ή κακός είναι ο τωρινός πρόεδρος του Ολυμπιακού αλλά δε θα να κάνουμε και τα στραβά τα μάτια, καταπίνοντας όλα όσα μας λέει. Εγώ πιστεύω πως ούτε για τη νέα σεζόν δε λογαριάζει να κάνει και πολλά και η ομάδα θα παραμείνει γυμνή για άλλη μια φορά. Την προηγούμενη σεζόν ξεκινήσαμε με πιο γερές και δυνατές βάσεις. Τώρα όμως ειδικά έτσι όπως έχουν καταλήξει τα πράγματα, μας βλέπω να ρίχνουμε μαύρο δάκρυ από τα πρώτα παιχνίδια.

Και δε φτάνουν όλα αυτά μας βγήκε και θιγμένος ο Κόκκαλης, τα ‘βαλε και με τον Γιάννη Χρυσικόπουλο ότι και πολύ σημασία έδωσαν στον Βαλβέρδε και του έκατσε βαριά η απόρριψη. Ε βέβαια, επειδή το είπε ο Σωκράτης έπρεπε ο άνθρωπος να καταπιεί όλα όσα του έκανε τόσο καιρό και να τρέξει ξοπίσω του. Δε στα είπανε καλά πρόεδρε.

Και όχι τίποτα άλλο, δεν αντέχω και τους βάζελους, κότες και λαγούς να βγάζουν αυτή τη γλώσσα τους και να λένε ότι τους καπνίσει…

Δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά συγνώμη κι όλας ας κόψουν το λαιμό τους αυτοί στη διοίκηση να διορθώσουν τις βρωμιές και τα εγκλήματα που έχουν κάνει και που συνεχίζουν να κάνουν εις βάρος του Ολυμπιακού.

Καλή σας μέρα!

Θέα

5 σχόλια:

  1. εγω το ηξερα απο την αρχη οτι δεν θα ερχοταν ο βαλβερδε στον ολυμπιακο...και ο κοκκαλης ηξερε οτι δεν εχει και πολλες ελπιδες να ερθει.απλα επειδη ο κοσμος τον ηθελε και το φωναζε συνεχεια στο καραισκακη εκανε την προταση..και ετσι τωρα δεν μπορει να του πει και κανεις τιποτα...καλημερα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Βασίλη!

    Συμφωνώ ότι την πρόταση του, την έκανε στο Βαλβέρδε. Το θέμα είναι τι πρόταση του έχει κάνει. Δε γίνεται πάντα όλοι να ρίχνουν τα μούτρα τους και να κάνουν αυτό που θέλει ο Σωκράτης με τους όρους που ο ίδιος θέλει. Από τη μία είναι ο πρόεδρος μας και πρέπει να τον στηρίζουμε, αλλά όχι με αυτό τον τρόπο. Έχει άλλους που τον τρέχουν και κρέμονται κάτω από κάθε του λέξη, όχι όμως κι εμείς. Ας μας αποδείξει πρώτα πως ότι κάνει είναι για το μέλλον του Ολυμπιακού και μετά για τον ίδιο και τότε βλέπουμε!!

    Τώρα όσο αφορά ότι επειδή έκανε την πρόταση του ο Κόκκαλης δε μπορεί να του πει κανείς τίποτα…αναγκάστηκε να κάνει αυτή την πρόταση για να ηρεμήσει τον κόσμο που φωνάζει τόσο καιρό. Ελπίζω να δούμε πράξεις σύντομα γιατί δεν υπάρχει χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ , ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μίνι Μάρκετ!

    Τον ξέρουμε....τον ξέρουμε αλλά τον έχουμε βαρεθεί και δε λέει να αλλάξει αυτή τη μιζέρια που μας έμπλεξε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θεα μου καλημερα αδυναμια μου
    απο ποτε σου ελεγα οτι θα παρουμε τον αλεκο κανενα τριμηνο τωρα
    και μου την επεσαν οτι εγω δεν ξερω και ειμαι καλος μονο για το μπασκετ και ολες αυτες τις βλακειες
    θυμασαι τα θυμασαι
    πιστευεις εσυ οτι θα δωσει ο σκατογερος ενα τσουβαλι λεφτα να φερει ισπανο προπονητη ο οποιος σαν σοβαρος θα θελει και μεταγραφες ?
    ποιος θα ερθει ?
    ξερεις οτι εδω και τρια χρονια ψαχνεις αριστερο χαφ ?δεξι δεν θελεις τωρα παιχταρα ?τερματοφυλακα
    βαλε και καμια πεντε εξι στο κεντρο που θες στα σιγουρα
    τομπολα
    θα δωσει ο μπακαλης ο ψευτης ο κλεφτης αυτα τα λεφτα και βγαινουν οι μαλακες και θελουν προπονητη μονο
    μα οποιος ερθει χωρις εγγυησεις μπατζετ σοβαρος δεν θα ειναι να μου το θυμασαι
    και με τουτα και με κεινα ο θρυλος θα γυρισει που ηδη γυρισε πολλα χρονια πισω
    ερωτηση με το φτωχο μου το μυαλο
    γιατι ρε θεα δεν βγαινει να μιλησει και να σηκωθει να φυγει ?
    να μας πει ποσα ζηταει γιατι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή