24/7/10

ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ!!!




Καλησπέρα αδέλφια!

Η μεγάλη βόμβα έσκασε στο λιμάνι και τρέλανε ακόμη πιο πολύ τους άρρωστους γαύρους σε κάθε άκρη της γης. Πως και πως περίμενα τον παιχταρά να έρθει στον Ολυμπιακό και να μας τρελάνει όλους!! Αυτή η σπουδαία μεταγραφή είναι πλέον ιστορικό κομμάτι της ερυθρόλευκης πορείας του Θρύλου.

Ο Μαρινάκης δεν σταματάει πουθενά, έφερε το όνειρο κάθε παθιασμένου γαύρου στον Πειραιά και μάλιστα με... το ιδιωτικό του αεροσκάφος. Την περασμένη Πέμπτη το Ελευθέριος Βενιζέλος ντύθηκε στα ερυθρόλευκα για να υποδεχτεί τον παιχταρά στην Ελλάδα. Η υποδοχή του Ριέρα έβαλε φωτιά στο αεροδρόμιο και οι οπαδοί του Ολυμπιακού έκλεψαν για άλλη μια φορά τις εντυπώσεις. Πραγματικά μόνο ο κόσμος του Ολυμπιακού μπορεί να τα κάνει αυτά, γιατί απλούστατα διαθέτει κάτι που όλοι οι υπόλοιποι υστερούν…την Ολυμπιακή ψυχή που βάζει σε όλα φωτιά και τα καίει. Η αποθέωση σε όλο της το μεγαλείο….

Χθες έγινε και επίσημο μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας υπογράφοντας τετραετές συμβόλαιο. Ο Ριέρα φαίνεται πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή του να συνεχίσει την αξιόλογη πορεία του στην ομάδα μας. Οι δηλώσεις του, έδωσαν φτερά στους οπαδούς του Θρύλου που τον περίμεναν με την ψυχή στο στόμα. Κακά τα ψέματα όλοι μας είχαμε το φόβο για τυχόν ναυάγιο γιατί στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά. Τελικά όμως, όλα πήγαν κατ’ ευχήν και ο παιχταράς θα αγωνίζεται στο Θρύλο με τον αριθμό 77.

Η επίσημη ανακοίνωση της Π.Α.Ε. για τη νέα σπουδαία μεταγραφή του Ολυμπιακού:

«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση, από την Λίβερπουλ, του διεθνούς Ισπανού μεσοεπιθετικού Αλμπερτ Ριέρα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας».

Οι πρώτες δηλώσεις 28άχρονου:

«Ήταν μια εύκολη απόφαση για μένα. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Δεν περίμενα τέτοια υποδοχή στο αεροδρόμιο από τους φίλους της ομάδας. Υπόσχομαι να ανταποδώσω την αγάπη που μου έδειξαν στο γήπεδο. Άλλωστε, αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν περίμενα τόσο κόσμο. Ήταν μια έκπληξη για μένα. Είναι κάτι πολύ σημαντικό να υπάρχουν φιλοδοξίες, γιατί ακολουθεί μια δύσκολη χρονιά. Έχω καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να σε στηρίζει ο κόσμος. Θα δουλέψω σκληρά για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών του.

Τα τελευταία δύο χρόνια δεν κατάφερα να κερδίσω κανένα τίτλο με τη Λίβερπουλ. Είμαι διψασμένος για τίτλους, γι’ αυτό επέλεξα τον Ολυμπιακό. Για να κατακτήσω τίτλους!.

Για μένα είναι η καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και μία από τις πιο σημαντικές στην Ευρώπη. Είχε ακουστεί ξανά το όνομά μου για τον Ολυμπιακό, ωστόσο τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή για να έρθω.

Η αλήθεια είναι πως δεν θα χρειαστώ πολύ χρόνο για να προσαρμοστώ. Είναι σημαντικό να υπάρχει καλό κλίμα στα αποδυτήρια και να μιλάνε κάποιοι παίκτες ισπανικά. Όπως οι Όσκαρ και Ιμπαγάσα. Ωστόσο, ξέρω και αγγλικά από το πέρασμά μου στη Λίβερπουλ και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Δεν πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα με τη Μακάμπι. Απείχα από τις τελευταίες προπονήσεις της Λίβερπουλ, λόγω των διαπραγματεύσεων και γι αυτό είμαι πίσω από πλευράς φυσικής κατάστασης. Μίλησα με τον προπονητή και λογικά σε μία εβδομάδα θα είμαι έτοιμος να παίξω.

Ξέρω πως ο Τζόρτζεβιτς έχει γράψει ιστορία στον Ολυμπιακό και ότι έχουν περάσει πολύ σημαντικοί ποδοσφαιριστές από την ομάδα. Θα προσπαθήσω να βάλω τη δική μου σφραγίδα. Δεν λειτουργεί αυτό ως πίεση, αλλά ως κίνητρο για να πετύχω.

Ο αδερφός μου, μου έχει εξηγήσει αρκετά πράγματα για την Ελλάδα. Πόσο θερμό είναι το κοινό, την ατμόσφαιρα στα ντέρμπι. Είναι μεγάλη χαρά να παίζεις σε τέτοιο κοινό. Ήταν ένας από τους λόγους που δέχθηκα να έρθω.

Σε όλη μου την καριέρα φόραγα το 11. Τώρα το φοράει άλλος συμπαίκτης μου και δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα. Ξέρω πως το 7 είναι το αγαπημένο νούμερο των φιλάθλων γι’ αυτό το λόγο επέλεξα το 77 που είναι δύο φορές το 7!».

Ο Ριέρα δεν χρειάζεται συστάσεις. Όλοι μας γνωρίζουμε τη μεγάλη του ποδοσφαιρική πορεία, είναι παιχταράς με όλη τη σημασία της λέξης. Ήρθε στον Ολυμπιακό και θα αναλάβει το δύσκολο έργο που του έχει ανατεθεί. Ένα τέτοιο μεγάλο όνομα άξιζε να έρθει στο Θρύλο για να φέρει τα «κάτω πάνω», γιατί ο Ολυμπιακός έκανε απλά ένα μικρό διάλειμμα και τώρα θα απογειωθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς.

Και ακόμη τίποτα δεν έχει τελειώσει…. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης θέλει να στείλει τον ερυθρόλευκο λαό στον Παράδεισο, προσπαθώντας να επιτύχει και μια δεύτερη μεταγραφική βόμβα. Μία βόμβα που εάν εκραγεί για δεύτερη φορά στο λιμάνι, θα τα κάνει όλα στάχτη. Το όνομα αυτού «Γκατούζο»!!!

Μαρινάκη τρέλανε μας, φέρε μας και τον Γκατούζο και το Ελευθέριος Βενιζέλος θα καεί και πάλι!!!!!

Άντε γεια, άντε γεια, άντε και καλή καρδιά, άντε γεια, άντε γεια και τα δυο στον ΠΕΙΡΑΙΑ!!!!!! Φέτος όλα δικά μας…..

Καλό σαββατοκύριακο να έχουμε.

Θέα

Δείτε τη θερμή υποδοχή του κόσμου μας στο αεροδρόμιο:




Δείτε επίσης τι εστί Ριέρα:

3 σχόλια:

  1. Μιλάμε για παιχταρά Θέα μου!!!
    Θα αφήσει εποχή. Όταν ήρθε ο Βαλβέρδε παρακάλαγα να τον φέρει μαζί του. Ήταν τότε που πήγε από την Εσπανιόλ στη Λίβερπουλ για 10 εκατομμύρια ευρώ!!!!
    Θα αφήσει εποχή εδώ...
    Είμαι σίγουρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επιτελους βρηκαμε αρ.χαφ της προκοπης....εξαιρετικος παιχτης μπραβο στον μαρινακη που πηρε αυτο τον παιχτη...τον παρακολουθω οταν ηταν στην εσπανιολ παιχτης...ταχυτητα σουτ σεντρα καλη τεχνικη...αλλα ειναι και λιγο κωλοπαιδακι...(κρατα αυτο που γραφω ισως το θυμηθεις καποια στιγμη)...μου αρεσει παρα πολυ γιατι ειναι ο παιχτης που θα κανει την διαφορα στην ελλαδα και οχι μονο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα παιδιά!!!

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!!!! Ο Ριέρα είναι ο παίχτης που χρειαζόμασταν στον Ολυμπιακό και μαγκιά του Μαρινάκη που έκανε ότι ήταν δυνατόν για να τον πάρουμε. Πιστεύω σ’ αυτόν και στις δυνατότητες του, αλλά παράλληλα περιμένω και πολλά από τη μεριά του. Είναι παιχταράς και περιμένω από αυτόν να πάρει το Θρύλο και να τον οδηγήσει στην κορυφή.

    Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή