3/8/10

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΙΑΣ ΓΑΥΡΙΝΑΣ!



Καλησπέρα αδέρφια!

Τι ομορφότερο υπάρχει όταν μια γυναίκα έχει ψύχωση με την ομάδα της καρδιάς της; Και ειδικά όταν αυτή η ομάδα είναι η μεγαλύτερη και ενδοξότερη σε όλη την Ελλάδα!

Δεν είναι λίγες οι φορές που άλλες γυναίκες γνωστές μου ή από το περιβάλλον της δουλειάς μου, μου έλεγαν και συνεχίζουν να μου λένε: «ασχολήσου με κάτι θηλυκό και σταμάτα να ασχολείσαι συνεχώς με το ποδόσφαιρο. Αυτό είναι ανδρικό άθλημα και δεν είναι ωραίο μια γυναίκα τώρα να ασχολείται με αυτά».

Η απάντηση μου πάντοτε είναι: «Αυτό με εκφράζει, αυτό με ευχαριστεί και με κάνει να νιώθω όμορφα!». Η κάθε μια από εμάς όπως και κάθε άνθρωπος άλλωστε, έχει τα δικά του πιστεύω και τα δικά του όνειρα και επιθυμίες!

Ο Ολυμπιακός για μένα είναι τρόπος ζωής και δεν τον αλλάζω για τίποτα και για κανένα. Όλοι μας πρέπει να σεβόμαστε και να δεχόμαστε τον άλλο όπως ακριβώς είναι, αλλιώς αν δεν μας αρέσει, πολύ απλά να μην ασχολούμαστε μαζί του και με το τι κάνει ή με το τι του αρέσει ή όχι.

Το πρώτο μου κασκόλ ο πατέρας μου, μου το πήρε όταν ήμουνα πολύ μικρή και το έχω μέχρι και σήμερα έτσι όπως ακριβώς μου το έχει αγοράσει….σαν καινούριο. Όχι γιατί το έχω φυλάξει και παραμελήσει σε ένα συρτάρι ή μια ντουλάπα. Αλλά γιατί σέβομαι την επιγραφή που έχει πάνω και την ερυθρόλευκη ιστορία του. Το έχω πάντα δίπλα μου στο δωμάτιο μου και βγαίνει από εκεί μόνο όταν πηγαίνω κάποιο ταξίδι. Το παίρνω πάντοτε μαζί μου….

Μέχρι πριν λίγο καιρό η ίδια μου η μητέρα μου έλεγε κάνε και κάτι άλλο, ασχολήσου με κάτι άλλο και άσε τον Ολυμπιακό και το ποδόσφαιρο για τους άνδρες. Όμως με τον καιρό κατάλαβε πως αυτό είναι που με ευχαριστεί και με κάνει να αισθάνομαι ωραία. Έτσι σταμάτησε να μου λέει κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια και το πήρε απόφαση πως κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και έχει τις δικές του πεποιθήσεις και τα δικά του πιστεύω. Και κάθε φορά που μπορώ και πηγαίνω στο σύνδεσμο μας στη Λευκωσία, όταν επιστρέφω με ρωτάει αν κερδίσαμε!!! Της έχω πλέον μεταδώσει την αγωνία για την πορεία της ομάδας μας χωρίς να το έχει ψάξει…..

Ο Ολυμπιακός μου δίνει ελπίδα, δίνει νόημα στη ζωή μου και υπάρχει στο DNA μου. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, υπάρχει στην καθημερινότητα μου και έμαθα πλέον να ζω μαζί του. Αυτό μου αρέσει….αυτό με ευχαριστεί.

Και χαίρομαι πραγματικά που βλέπω πως υπάρχουν πολλές γυναίκες που είναι αληθινές γαυρίνες και δεν αφήνουν ποτέ κανένα να τις επηρεάσει. Τα πιστεύω μας είναι αγνά και ερυθρόλευκα. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο ανδρικό άθλημα. Βγάζω το καπέλο στις γαυρίνες που πηγαίνουν στο γήπεδο και εμψυχώνουν την ομάδα μας!!! Ο Θρύλος, μας έχει ανάγκη όλους….και τους γαύρους και τις γαυρίνες! Ας παραμείνουμε για πάντα στο πλευρό του. Είναι υποχρέωση μας να στηρίζουμε τα πιστεύω μας….που δεν είναι άλλα από την αγάπη μας για το δαφνοστεφανωμένο έφηβο.

Καλή επιτυχία στην ομαδάρα μας!!!! Πάντα στην κορυφή θέλουμε να την βλέπουμε!

Θέα

Υ.Γ: Υπάρχει ένα βαθύ δέσιμο μεταξύ όλων των γαύρων σε κάθε άκρη της γης….ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ!!!

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!!


3 σχόλια:

  1. ΤΡΟΜΕΡΟ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥ ΤΗΕΑ7.

    ΕΓΡΑΨΕΣ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ, ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ.

    ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ "ΓΑΥΡΟΣ" ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΜΑΓΚΑΣ"!

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ.

    ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΙΑ ΦΩΝΗ, ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΑΣ.

    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτα που ειδα χθες στο ισραηλ ηταν απαραδεχτα...παιχτες τα ιδια με περσυ χωρις αγωνιστικο πλανο...πρωτα εχουν ευθηνη οι παιχτες και μετα ο Λινεν...καταρχην δεν κανουν για ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ χολεμπας-Μαρεσκα-οσκαρ-Μητρογλου-Ντιογκο-Γκαλιτσιος,δεν μου αρεσει σε κανενα παιχνιδι ο Μοντεστο.καμια σχεση με τον Ζεβλακοφ.η ομαδα θελει αμυντικο χαφ να τρωει σιδερα και ενα επιθετικο γκολτζη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου ρε θεα περηφανε γαυρινα
    αααααααα οσο για το ισραηλ ακομα πληρωνουμε αμαρτιες του μπακαλη και για πολυ καιρο ακομα
    ετσι εχουν τα πραματα
    και κατι τελευταιο
    αυτοι που εφεραν τον ντιογκο στον πειραια θελουν κρεμασμα και ομως ειναι διπλα στον προπονητη και παραμενουν στον ολυμπιακο
    ευαγγελε σκουπα και φαρασι
    τελος η ανοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή