24/2/11

ΓΑΥΡΟΣ = ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ!


Καλημέρα αδέρφια!

Το γεγονός ότι οι βάζελοι λένε τα «δικά τους» και ρίχνουν το μπαλάκι των ευθυνών στον Ολυμπιακό, δεν με απασχολεί και τόσο .Έτσι κι αλλιώς, μια ζωή μέσα στην κλάψα και τη ρουφιανιά είναι και δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει αυτό.

Οι «αντικειμενικοί» δημοσιογράφοι, βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν το κόμπλεξ τους και να ρίξουν το φαρμάκι της ζήλιας τους στον Ολυμπιακό, προκαλώντας μέρες πριν τον ερυθρόλευκο λαό με τα διάφορα χαζά τους.

Πίστευαν πως με αυτό τον τρόπο θα εξαγρίωναν τον κόσμο μας και θα τον ανάγκαζαν να αντιδράσει βίαια, για να αποκτήσουν «τροφή» για σχόλια, εις βάρος του Θρύλου.

Και επειδή δεν τους κάναμε τη χάρη, προσπάθησαν με διάφορους τρόπους να διασύρουν τον Ολυμπιακό, δημιουργώντας σενάρια στα οποία υπέκρυπταν την μισή αλήθεια και πλάσαραν τη δική τους «αντικειμενική αλήθεια» με τον τρόπο που τους βόλευε.

Δεν βρίσκω παράλογο το γεγονός ότι οι δικοί μας μπήκαν στο γήπεδο μετά το τέλος του αγώνα για να πανηγυρίσουν τη νίκη και το πρωτάθλημα που πήραμε άξια με το σπαθί μας. Γιατί το ακούσαμε κι αυτό.. ότι ο Ολυμπιακός ευνοήθηκε σε αυτό το +10, βλέπετε αυτό τους έκαιγε και προκάλεσαν τόσο σαματά…


Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια τάξη, γιατί οι προκλητικοί παίχτες του ΠΟΑ δεν εγκατέλειψαν τον αγωνιστικό χώρο και παρέμειναν εκεί, ιδίως αφού είδαν πως ο κόσμος μας μπούκαρε στο γήπεδο για να πανηγυρίσει;;;

Η απάντηση είναι απλή…ήθελαν να προκαλέσουν επεισόδια και μετά να κατηγορήσουν τους δικούς μας για επίθεση εναντίων τους. Όμως υπάρχουν βίντεο και αποδείξεις ότι οι πράσινοι επιτέθηκαν σε οπαδούς μας και μετά απ’ αυτό φυσικό ήταν και οι δικοί μας να αντιδράσουν ανάλογα.

Αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι οι υποτιθέμενοι «Ολυμπιακάρες», οι οποίοι όπου σταθούν πετάνε και ένα «νιώθω ντροπή για όλα όσα έχουν συμβεί» και επιρρίπτουν τις ευθύνες αποκλειστικά στον Ολυμπιακό.

Κάτι τέτοιους δεν τους μπορώ και δεν τους γουστάρω στην ενδοξότερη ομάδα της Ελλάδος. Κάτι τέτοιοι που κουβαλάνε τα «αρρωστημένα μυαλά» των βάζελων, δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να αυτοαποκαλούνται «ΓΑΥΡΟΙ», γιατί γαύρος σημαίνει «ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ» και αυτοί δεν διαθέτουν ούτε την ερυθρόλευκη ψυχή ούτε την τρέλα του Θρύλου.


«Το πιο κάτω κείμενο εξαιρετικά αφιερωμένο σε όλους τους βάζελους και τους «Ολυμπιακάρες» που το παίζουν θιγμένοι και ντροπιασμένοι».

Το παρατσούκλι μας είναι γαύροι. Ο φίλος του Ολυμπιακού είναι γαύρος, πράγμα που του περιλούει ιδιαίτερη τιμή . Είμαστε πολλοί μαζί, σαν τους γαύρους.

Από την άλλη μεριά έχουμε και τα βαζελάκια που νομίζουν πως η λέξη γαύρος είναι βρισιά.

Που να ξέρουν ότι ο γαύρος είναι ο υπερήφανος, ο σοβαρός, ο μεγαλόπρεπης άνθρωπος και ότι η γαυρότητα και γαυρίαμα είναι το καμάρι, το καύχημα, η υπερηφάνεια, η αγερωχία, η υψηλοφροσύνη.

Ο Ευριπίδης μιλούσε για τους γαύρους όλβων, εκείνους που δηλαδή ήταν υπερήφανοι για την ευτυχία τους.

Ο Λουκιανός, πάλι, θέλοντας να τονίσει τα σπουδαία και ότι δεν μικρολογεί ποτέ, γράφει «γαύρος γαρ υπό του λόγου και μετέωρος ειμί και όλως μικρόν ουκέτι ουδέν επινοώ» .

Ο ποιητής Κώστας Κρυστάλλης, προκειμένου να τονίσει τη μεγαλοπρεπή θεά κάποιων γράφει «κτίρια είδαμε τότε γαύρα».

Στα παλαιοτέρα ελληνικά οι ατρόμητοι μαχητές ονομάζονταν «πολεμισταί γαυριώντες».

Το ρήμα γαυριάζω προέρχεται από το αρχαιοελληνικό ρήμα «γαυριάω», το οποίο η μετεξέλιξη του καπριάω, ρήμα που παραπέμπει στον κάπρο που σημαίνει βαρβατιάζω.

Συγγενές προς το ρήμα «γαυριάω» είναι το ρήμα «γαίω» που σημαίνει χαίρω, χαίρομαι, ήδομαι, ευχαριστιέμαι.

Έχουν θησαυριστεί για ουσιαστικά γαυριότης, γαυρότης, γαυρίασμα, γαύρωμα και το επίρρημα γαύρικως, που θα πει υπερήφανος.

Άλλα συνώνυμα όπως γαυρωμένος, είναι ο νταγλαράς, ο βαρβάτος, ο μπήχτης. Τέλος σημαίνει βαρβατία - βαρβατίλα .

Ο Ευριπίδης βάζει τον Θησέα να μας πει για κάποια γυναίκα, ότι το μόνο που έχει στο νου της είναι η γαυρότητα. «Το γαύρον εν φρέσιν κεκτημένη» και μας διαβεβαιώνει ότι «ουδέν ούτω γαύρον ως ανήρ έφυ» που σημαίνει ότι δεν υπάρχει στον κόσμο τίποτα πιο γαύρικο από τον άντρα.

Η σωστή γραφή είναι γάβρος, είναι επίσης το πλουτώνιο πέτρωμα, εκρηξιγενές αντίστοιχο του βασάλτη, που ο κόσμος το γνωρίζει καλά ως μαύρος γρανίτης.

Ονομάζεται και το ψαράκι γάβρος που η επιστημονική του ονομασία είναι καρπίνος, εγγραυλίς. Το επίθετο γαύρος προσδιορίζει τα κύματα της θάλασσας, που σημαίνει ορμητικός.

Ο Κωστής Παλαμάς λέει «γαύρο το κύμα εξέσπαζε από το βροχερό ακρογιάλι».

GAYROCHE είναι το όνομα ενός αλητάκου ήρωα στους άθλους του Βίκτωρ Ουγκώ.

Ο Πειραιώτης μεταφραστής του έργου Ιωάννης - Ισίδωρος Σκυλίτσης, μετέγραψε το όνομα αυτό στα ελληνικά ως γαυριάς.

Αυτά τα λίγα περί γαύρου και γαύρων.

Τώρα το τι θα πει βάζελος και από πού προέρχεται η λέξη.. ας το αφήσουμε καλύτερα.. Φλώροι βαζελάκια ......


Και για να το κάνουμε πιο ξεκάθαρο, εμείς σαν αυθεντικοί γαύροι ντρεπόμαστε για όλους εσάς που το παίζετε δήθεν «Ολυμπιακάρες». Δεν έχετε καμία θέση στην ομάδα, γι' αυτό πάρτε πόδι να ξεβρομίσει ο τόπος.

ΚΑΙ ΝΑΙ ΡΕ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ!!!!

Θέα 7

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το πολύ καλό άρθρο.
    Μας άρεσε πολύ η αναφορά που έκανες σε μεγάλες προσωπικότητες της Χώρας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλύτερη απάντηση από την παραπάνω διαχρονική φωτογραφία δεν υπάρχει. "Όσους κι αν πεθάνετε, ότι κι αν κάνετε, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα μεγάλος." Ο Θρύλος έχει τον κόσμο του. Δεν χρειάζεται ούτε δημοσιογράφους, ούτε ομάδες και οπαδούς άλλων ομάδων τσιράκια. Η μεγαλύτερη ομάδα σε κάθε χώρα γεννιέται για να είναι μόνη της, αυτή και οι οπαδοί της, και όλοι οι άλλοι από κάτω. Ρουφιάνοι και τσιράκια υπάρχουν πάντα και παντού. Πάνε όπου φυσάει ο άνεμος και ξεχνάνε εύκολα. Αλλά ο καιρός έχει γυρίσματα. Εκεί που έγλειφες, φτύνεις, αλλά μετά ξαναγλείφεις. Εμείς δεν το κάναμε ποτέ. Τα οργανωμένα σχέδια δεν μας αγγίζουν. Ακόμα και τα παρατσούκλια των οπαδών, δεν είναι τυχαία. Αντικατοπτρίζουν την ιστορία τους, την πορεία τους, την νοοτροπία τους, το είναι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή