30/1/14

ΤΕΛΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ... ΜΕ ΒΑΛΝΤΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ



Καλησπέρα αδέρφια..!

Τέλος ο Μήτρογλου από τον Ολυμπιακό... φαίνεται πως τα βρήκε με την Αγγλική ομάδα και μας αποχαιρετά αφήνοντας πίσω μια πολύ καλή πορεία. Ο Κώστας Μήτρογλου μετά από μια μεγάλη "γκάμα" από γκολάρες... και φυσικά μια καταπλητική καριέρα στον Ολυμπιακό, επέλεξε να συνεχίσει την τύχη του στη Φούλαμ. Εμείς τον ευχαριστούμε μέσα απ' την καρδιά μας και του ευχόμαστε μια λαμπρή καριέρα στην νέα του ομάδα.

Ο Ολυμπιακός βρήκε άμεσα τον αντικαταστάτη του και δεν είναι άλλος από τον Νέλσον Βαλντές. Η επιλογή του Παραγουανού επιθετικού είναι καθαρά προσωπική επιλογή του Μίτσελ, ο οποίος φαίνεται να είναι πολύ θετικός με την απόκτηση του.

Το νέο απόκτημα του Θρύλου, έφτασε στην χώρα μας τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης στις 30 Ιανουαρίου, με πτήση μέσω Ζυρίχης. Ο Βαλντές πολύ πιθανό είναι να αποκτηθεί για έξι μήνες με την μορφή του δανεισμού από την Αλ Τζατζίρα με οψιόν αγοράς το προσεχές καλοκαίρι.

Στις δηλώσεις κατά την άφιξη του στο "Ελευθέριος Βενιζέλος", ο 31χρονος άσος τόνισε τα εξής: "Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα με σπουδαία παράδοση σε τίτλους και στην Ευρώπη. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω τραβήξει το ενδιαφέρον μιας τέτοιας ομάδας. 

Παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Ολυμπιακό και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να έρθω πλέον εδώ. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ελπίζω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να παραμείνω εδώ".

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
"Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Νέλσον Χαέντο Βαλντέζ. Ο ποδοσφαιριστής επέλεξε το Νο. 18".

Δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε τη γρήγορη προσαρμογή του νέου μας επιθετικού με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές μας... και  ευελπιστούμε να μας εκπλήξει ευχάριστα με την υψηλή του απόδοση.

Καλώς όρισες παιχταρά μου... καλή επιτυχία..!

Καλό βράδυ σε όλους και καλή επιτυχία στον μπασκετικό μας Ολυμπιακό που αυτή τη στιγμή δίνει μάχη στο παιχνίδι με τη Μάλαγα. Η ομάδα μας θα ψάξει για την τρίτη της νίκη στο TOP-16 της Ευρωλίγκας.

Ας απολαύσουμε το ματσάκι..! Καλή συνέχεια αδέρφια μου.

Θέα 7 Ερνέστο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου