30/10/14

Η ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΤΟΥ ΜΙΤΣΕΛ ΣΤΟ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ



Καλησπέρα αδέρφια,

Ο Μήτρογλου αφού έκανε του κεφαλιού του, στοίχισε με την εγωιστική συμπεριφορά του, ένα δεύτερο "πιθανό" σκοράρισμα για τον Ολυμπιακό.

Σε μια ομάδα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει σαν πρώτος στόχος η ομαδικότητα, διαφορετικά θα μπάζουν νερά από παντού. Εάν ο κάθε ένας έκανε του κεφαλιού του, τότε να το κλείσουμε το μαγαζί... Και επειδή για τον Ολυμπιακό μιλάμε κι όχι για μια τυχαία ομαδούλα ήρθε ο καιρός λοιπόν να σφίξουν τα λουριά.

Ο Μίτσελ έγινε έξαλλος με την απόφαση του Μήτρογλου να εκτελέσει το πέναλτι και πολύ σωστά του έγινε επίπληξη. Ο Κωστάκης φάνηκε να κατάλαβε τη μ@λ@κία που έκανε, αλλά κατά πόσο πήρε το μάθημα του, θα φανεί στην πορεία..

Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει, κρατάω μικρό καλάθι, μέχρι απόδειξης του αντίθετου. Κωστάκη εδώ δεν είναι Φούλαμ, εδώ είναι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και πρέπει να αρχίσεις να σέβεσαι το πού βρίσκεσαι, αλλιώς τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία..! Και ναι λοιπόν θα το πω: ο Βαλβέρδε κάτι παραπάνω ήξερε...

Δεν είμαστε αχάριστοι αλλά κι ούτε αναιρούμε όλα όσα πρόσφερε ο Μητρο-γκολ στον Ολυμπιακό, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να διορθωθούν. Καλά  έκανε ο Μίτσελ και του τα 'χωσε, αλλά για να πάρει το μάθημα του, να κάτσει μερικά παιχνίδια στον πάγκο για να το εμπεδώσει και καλύτερα το παλικάρι. Στο κάτω - κάτω δεν είναι μόνος του και οφείλει να σεβαστεί και τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.

Σχετικό άρθρο για την επίπληξη του Μίτσελ στο Μήτρογλου:

Με τη λήξη του ντέρμπι ο Ισπανός τεχνικός ζήτησε εξηγήσεις από τον Μήτρογλου για την πρωτοβουλία του να εκτελέσει το πέναλτι παρότι έχει δώσει σαφείς οδηγίες. Ο διεθνής στάικερ ζήτησε συγνώμη, ωστόσο ο Μίτσελ με εμφατικό τρόπο του διευκρίνησε πως τις αποφάσεις τις παίρνει ο ίδιος.

«Κόουτς ήταν λάθος μου η κίνηση με το πέναλτι, όμως είχα συνεννοηθεί με τον Τσόρι για να το χτυπήσω εγώ», είπε στον Μίτσελ ο Μήτρογλου ζητώντας συγγνώμη. Ο Μίτσελ, όμως, δεν έμεινε σ' αυτή.

Παρότι o Ισπανός αναγνώρισε την μεταμέλεια του παίκτη, του διευκρίνισε με εμφατικό και αυστηρό τρόπο ότι «εγώ παίρνω τις αποφάσεις στην ομάδα! Δεν σημαίνει κάτι εάν μίλησες με τον Τσόρι, διότι δεν μίλησες σε εμένα.Εγώ αποφασίζω και όχι εσείς. Εγώ είμαι ο προπονητής και οι κανόνες είναι κανόνες και ισχύουν για όλους. Θα πρέπει να το καταλάβεις καλά αυτό. Εγώ κρίνω το τι πρέπει να γίνει και το πως».

Το τι μέλλεται να ακολουθήσει... θα το δούμε στην πορεία....

Καλή συνέχεια σε όλους..!

Θέα 7 Ερνέστο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου